فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد نباید همدیگر را رقیب بدانند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه با سمن‌ها و تشکل‌های جوانان شهرستان خرم‌دره با اشاره به اهتمام دولت به تشکیل سمن‌ها، اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات و موانع و کاستی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، در دولت تدبیر و امید در شهرستان خرم‌دره تعداد سمن‌ها به دو برابر رسیده است.

 

وی یادآور شد: دولت بر این باور است که تنها راه برون‌رفت از بحث مشکلات، بها دادن به سازمان‌های مردم‌نهاد است.

 

این مسئول با اشاره به آخرین آمار منتشر شده در سطح دنیا از سمن‌ها، گفت: طبق این آمار برای هر صد نفر یک سمن راه‌اندازی شده که این آمار در کشور ما برای هر 15 هزار نفر یک سمن است.

 

این مسئول با اشاره به این‌که برای حفاظت و پاسداری از برخی از کشورها ارتش مردم‌نهاد فعالیت می‌کند، ادامه ‌داد: از اهداف تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توان به گسترش روحیه مطالبه‌گری در جامعه و دخیل کردن مردم در حل مشکلات و معضلات اجتماعی اشاره کرد.

 

وی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند نسبت به ایجاد سمن اقدام کنند باید اشرافیت کامل به حوزه کاری خود داشته و وظایف سازمان‌های مردم‌نهاد را به خوبی بشناسند تا سمنی پویا و موفق داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر این‌که سازمان‌های مردم‌نهاد باید از تجربیات یکدیگر در راستای رسیدن به اهداف استفاده کنند، ادامه داد: سمن‌ها نباید با یکدیگر رقیب باشند، بلکه باید در فضای کاملا دوستانه نسبت به حل مشکلات جامعه و دستیابی به وظایفی که بر دوش آن‌ها است، اقدام کنند.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری کنسرت با حضور خوانندگان معروف در شهرستان خرم‌دره، ادامه داد: برگزاری این کنسرت‌ها بدون کوچک‌ترین مشکلی در شهرستان اتفاق افتاد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.