به گزارش ایرنا، ایرج شجاعی روز یکشنبه در جلسه اتاق فکر هم اندیشی سازمان های مردم نهاد مهاباد افزود: در دولت تدبیر و امید با فعال شدن و پویایی این سازمان ها، فضای جامعه به طور کامل مطالبه گر و آزاد شده است.
وی ادامه داد: نقش و تاثیر فعالیت سازمان های مردم نهاد در اغلب عرصه ها به خصوص عرصه های اجتماعی به طور کامل محسوس و مشهود بوده و آنها به عنوان یک بازوی قوی در کنار بدنه اجرایی دولت در بسیاری از مشکلات راهگشا هستنند.
وی اضافه کرد: وجود سازمان های مردم نهاد که تحت حمایت دولت است در جامعه ضروری بوده و آفت هایی که سایر انجمن ها دچار آن می شوند در سمن ها رخنه نمی کند.
فرماندار مهاباد با بیان اینکه باید کمک کرد که جوانان عضو سازمان های مردم نهاد شوند، گفت: مسوولان نباید از انتقاد سمن ها و حتی حرف های گزنده آنها رنجیده شوند و باید با سعه صدر آنها را پذیرا باشند تا در صورت وارد بودن این انتقادها، مسیر حرکت خود را اصلاح کنند.
در این نشست مسوولان انجمن های مردم نهاد مهاباد نیز به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند و با ارائه راهکارهایی در زمینه تقویت و پیشبرد فعالیت های خود خواستار حمایت در اجرای برنامه های کاری و اختصاص بودجه خود شدند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت، دارای 35 سمن در زمینه های خیریه، اجتماعی، محیط زیست و فرهنگی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.