مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: پرونده حقوقی معوق 10 ساله سازمان همیاری با یک بانک تسویه شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید امیدی ، در نشست با مسئولان بانک تجارت زنجان اظهار کرد: پس از یک سال پیگیری موثر و هدفمند و برنامه‌ریزی عملی برای تأمین منابع مالی و همکاری و مساعدت متقابل بانک تجارت استان، جلسه نهایی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و مدیر شعب بانک تجارت استان درباره تعیین تکلیف و تسویه دیون سنواتی سازمان همیاری به بانک تجارت که از 10 سال پیش بلاتکلیف مانده بود برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: بر همین اساس طبق مذاکرات انجام شده و پس از طی یک دوره فعالیت موفق یک ساله، این پرونده به طور کامل حل و فصل شد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه استانی از جمله استاندار، معاون استاندار و هیأت مدیره سازمان همیاری برای حل و فصل این پرونده مهم بیان کرد: همین امر موجب همکاری مشترک از سوی بانک تجارت شد تا یکی از مشکلات مهم سازمان حل و فصل شود.

امیدی با اشاره به اینکه این مهم پس از برگزاری جلسات متعدد و ساعت‌ها کار کارشناسی محقق شده است، اضافه کرد: پس از برنامه‌ریزی دقیق و کار جهادی و با تأمین منابع مالی مورد نیاز  و بازپرداخت یکجا و نقدی آن به بانک تجارت، پرونده‌ای که به مدت 10 سال بلاتکلیف باقیمانده و به مانعی در راه فعالیت‌های سازمان تبدیل شده بود، تعیین تکلیف و تسویه شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف این پرونده موجب کاهش چالش‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها و افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان شده است، گفت: بر همین اساس سازمان همیاری با عزم جدی در حال رایزنی با دو بانک عامل دیگر برای حل و فصل قطعی دیون دیگر سنواتی خود بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک دیون و معوقات مانده یک دهه گذشته سازمان به بانک‌ها به صفر برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.