استاندار زنجان با تاکید بر استفاده مدیران از اهرم های کمک کننده بودجه ، گفت: پیشرو بودن در انجام پروژه ها و عملیاتی کردن مصوبات شاخص ارزیابی عملکرد مدیران و شهرداران در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، با اشاره به اینکه در بازآفرینی شهری بویژه در بافت های فرسوده، تمرکز دستگاه ها باید بر ساختار اقتصادی محلات باشد، گفت: مسئولان باید هنگام اجرای برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌ها، دقت کنند ساختار اقتصادی آن محل ها بهبود یابد.

فتح اله حقیقی ضمن تشکر از اقدام شهرداری زنجان در پروژه سبزه میدان بر لزوم کارشناسی دقیق این پروژه تأکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان، ضمن تأکید بر اینکه شناسایی اراضی دولتی باید  بدون تعصب انجام شود، زمانبندی دقیق و مرحله به مرحله پروژه ها را از ملزومات نظارت دقیق و کنترل پروژه های عمرانی دانست و از فرمانداران و شهرداران استان خواست گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

حقیقی بر اولویت بندی پروژه‌ها بر اساس اهمیت آنها اشاره کرد و تکمیل شدن آنها را در زمان تعیین شده مهم تر از شروع پروژه های متعدد دانست.

وی همچنین در رابطه با قرار گرفتن شهر سلطانیه، به عنوان یکی از شهرها و محلات هدف بازآفرینی شهری، بر ضرورت احیای هویت تاریخی استان زنجان و شهر سلطانیه تأکید کرد و افزود: در انجام پروژه‌های بازآفرینی و عمرانی استان، میراث فرهنگی و گردشگری در اولویت است.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بازآفرینی شهری و مصوبات جلسات گذشته، قرار گرفتن شهر سلطانیه با توجه به هویت تاریخی منطقه سلطانیه و ظرفیت جذب گردشگر داخلی و خارجی آن، به عنوان یکی دیگر از شهرهای هدف بازآفرینی، مصوب شد.

به گفته شهردار زنجان طرح عظیم سبزه میدان در بافت مرکزی شهر بعد از بالغ بر 2 دهه در ایام دهه فجر عملیاتی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.