سرهنگ محسن احمدی تبار شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ابهر با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: اصحاب رسانه قبل از نقد مسئولان و دستگاه‌ها بهتر است دستاوردها، اقدامات و نقاط مثبت آنان را بیان و بعد با ادبیات صحیح نقاط ضعف و کاستی‌های مسئولان را مورد نقد قرار دهند تا ضمن حفظ کرامت افراد، پیام خود را به گوش مسئولان برسانند.
وی تصریح کرد: اگر نقد از سوی اصحاب رسانه نباشد همه فکر می کنیم راه درست را می رویم در حالی‌که نقد و ارائه راهکار در کنار آن موجب اصلاح و پیشرفت می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر تاکید کرد: مردم شهرستان ابهر  بسیار مطالبه‌گر هستند که ما باید این فرهنگ را قدر بدانیم و نهادینه کردن مطالبه‌گری در بین مردم و به ویژه خبرنگاران لازم و ضروری است.
وی اظهار داشت: آگاهی رسانی به مردم در زمینه حقوق شهروندی از بطن رسانه‌ها بدست می‌آید و اصحاب رسانه باید در این حوزه تلاش بیشتری کنند.
احمدی تبار عنوان کرد: با وجود تلاش مسئولان مشکلات وجود دارد و اصحاب رسانه مسئولان را در جریان مشکلات مردم، که از دید آنان پنهان است قرار می‌دهند.
وی با اشاره به رزمایش اخیر سپاه استان، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای بسیج و سپاه در آمادگی کامل هستند و این امر را جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ در این رزمایش به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.
۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.