سرپرست فرمانداری دشتستان وز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ها می‌توانند فاصله بین مردم و مسئولان را کمتر کنند و زبان گویای مردم باشند.

جواد لقمان زاده  درباره برنامه‌های فرمانداری دشتستان افزود:  امنیت، آب، رونق تولید و انتخابات اولویت‌های کاری چند ماه اخیر فرمانداری بوده که تلاش‌هایی در این حوزه صورت گرفته است.

وی کشف مقادیر زیادی مواد مخدر، جمع آوری ۶۰ قبضه سلاح غیرمجاز در حوزه امنیت، موفقیت‌های زیادی در حوزه پایدار شدن آب شهر برازجان مرکز این شهرستان، تشکیل روزانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در حوزه شعار سال و تلاش برای مهیا شدن برگزاری انتخاباتی سالم و امن و پرشور در حوزه انتخابات را از برنامه های تعریف شده خود در چند ماه اخیر برشمرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: با توجه به مشکلات سالهای اخیر آب در این شهرستان تلاش‌های زیادی صورت گرفت و ۷۵۰ میلیارد ریال دراین حوزه هزینه شد که آب را اکنون به سطح پایداری رساندیم.

لقمان زاده بیانکرد: در حوزه نوسازی و اصلاح شبکه آب ۲ استان فارس و خراسان رضوی به عنوان استان‌های معین شهر برازجان هر کدام نوسازی پنج کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اکنون در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: سه میلیارد ریال برای پل نمازگاه و اصلاح چندین نقطه حادثه خیز تا شهر تنگ ارم هزینه شده که درهفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

لقمان زاده در حوزه رونق تولید اضافه کرد: همه پروژه‌های راکد و نیمه راکد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی شناسایی شده و تا آخر سال برای فعال شدن آنها تسهیلات اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: در اجرای مبارزه با زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز تلاش‌هایی صورت گرفته و از شهریورماه نیز شورای حفاظت از حقوق بیت المال در دشتستان فعال می‌شود.

لقمان زاده ادامه داد: در توسعه شهرستان و حفظ حقوق مردم همه سعی خودمان را می‌کنیم دراین زمینه ۲ نفر دشتستانی که فرار مالیاتی داشتند و ۵۰۰ و ۳۸۰ میلیارد ریال بدهی داشتند چند روز پیش بازداشت شدند.

وی در پایان از خبرنگاران خواست در ایجاد امید و امنیت، حل مشکلات مردم، مبارزه با زمین خواری و برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی به مسئولین کمک کنند.

۷۲۱۳/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.