مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران داد و گفت: ارائه کارت خبرنگاری ملی و بین المللی به خبرنگاران آسانتر شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا دربندی، امروز در جمع مدیران خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان زنجان ، ضمن ارائه گزارش و امار از تعداد خبرگزیاریها و مطبوعات داخلی ، با اشاره به سهمیه 3هزار نفری بیمه پایه ای خبرنگاران در کشور ، اظهار داشت: 3هزار نفر بیمه تکمیلی خبرنگار نیز در کشور وجود دارد.

دربندی،  با بیان اینکه بیمه کارفرمایان اصحاب رسانه  بعنوان  نیز به صورت خویش فرما محسوب می شود، ادامه داد: مشاوره حقوقی بمیه ای و مالیاتی مطبوعات برای اصحاب رسانه ای راه اندازی شده است.

وی، خبر از ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران کشور داد و گفت: مسائل مربوط به فیلتر اینترنت به خبرنگاران رفع شده است.

این مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور،  همچمین از تسهیل روند صدور کارت خبرنگار ی به صورت ملی و بین المللی داد و گفت: یارانه روزنامه ها نیز با ضوابط به روز با توجه به مناطق محروم و غیر محروم پرداخت می شود.

مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  با بیان اینکه حدود 90 درصد مطبوعات تیتراژ نا معلوم در کشور دارند ، تصریح کرد: در صدد رفع مشکلات حوزه ورود کاغذ به کشور هستیم و در این باره  اقدامات مطلوبی نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.