فرماندار سلطانیه گفت: رفع موانع تولید کارخانه دیبا فایبرگلاس سلطانیه، نیازمند تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حسین رحمانی‌هزاررود در حاشیه بازدید از کارخانه دیبا فایبرگلاس سلطانیه با اشاره به اینکه رویکرد اساسی دولت تدبیر و امید در استان زنجان مبتنی بر رفع موانع تولید و ایجاد رونق در زمینه تولید و اشتغال‌زایی است، گفت: رفع موانع تولید کارخانه دیبا فایبرگلاس سلطانیه نیازمند تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است، بنابراین رایزنی‌های لازم انجام خواهد شد تا یکی از جلسات پیش روی این کارگروه در محل این کارخانه برگزار شود.

 

فرماندار شهرستان سلطانیه افزود: با توجه به شعار سال‌جاری مسئولیت خطیر و مضاعفی بر عهده کارگزاران و مجریان قانون در لایه‌های مختلف نهاده شده، بنابراین رویکرد مدیریت شهرستان نیز بر پایه بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن به منظور رفع موانع تولید و ایجاد رونق بوده است.

 

وی همچنین بر لزوم جذب سرمایه‌گذار در جهت اشتغالزایی و ارتقای شاخص‌های تولید و خدمات اشاره کرد و گفت: در شهرستان سلطانیه نیز اهتمام ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌کار گرفته شده تا سرمایه‌گذاران با احساس امنیت و لمس کامل حمایت ارگان‌های دولتی از آنان، برای انتقال بیشتر سرمایه خود به شهرستان سلطانیه ترغیب شوند.

 

رحمانی‌هزاررود عنوان کرد: به دنبال پیگیری‌های انجام یافته، نقشه‌های اجرایی طرح ایجاد مجتمع خدماتی، رفاهی، تفریحی و اقتصادی در محور مواصلاتی سلطانیه - خدابنده به عنوان یکی از مسیرهای مهم گردشگری استان و منطقه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال تدوین شده و در حال پیگیری برای اجرا است.

 

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: تنها راه گذر از پیچ‌های تاریخی ناشی از تحریم‌های ظالمانه ایران توسط معاندان، همدلی و اتحاد همگانی است، بنابراین در شهرستان سلطانیه نیز تاکید شده است تا همه دستگاه‌ها با حفظ روحیه همبستگی در راستای برداشتن موانع از مسیر تولید کارخانجات و واحدهای تولیدی گام اساسی بردارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.