به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حشمت الله ملکی در دیدار با سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان، افزود: حوزه استحفاظی راه آهن شمالغرب از ایمن‌ترین مناطق راه آهن کشور محسوب می‌شود که این مهم در سایه تلاش و زحمات شبانه روزی همکاران است.

وی اظهار داشت: پلیس راه آهن با داشتن ضابطین خاص و عام در برخورد با جرایم مشهود و خاص در حوزه استحفاظی راه آهن از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین در ایستگاه های راه آهن و طول مسیر خطوط ریلی به طور شبانه روزی در خدمت مسافران است.

ملکی با بیان اینکه پیگیری رفتار حرفه‌ای پلیس، نظم، امنیت و آرامش در زمره برنامه‌ های پلیس راه‌ آهن قرار دارد، ابراز امیدواری کرد با برنامه های مدون و معین بتوان به اهداف و برنامه های در  پیش رو دست یافت.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با تاکید براینکه تقویت راه‌آهن تقویت دولت و اقتدار کشور در عرصه ملی و بین المللی است، گفت: مسافران قطارها همانند سایر مردم از پلیس انتظار تامین نظم و امنیت دارند و ماموران پلیس راه آهن نیز این موضوع مهم را از زمانی که فردی به عنوان مسافر وارد راه آهن می‌شود تا رسیدن به مقصد و خروج از ایستگاه، بر خود وظیفه و تکلیف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می‌پردازند.

ملکی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی در پلیس راه آهن، مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرایم است چرا که این موضوع برای ما به عنوان یک منطق سازمانی و التزام قانونی است، افزود: در برخی از جرایم به ویژه در حوزه سرقت های خُرد، با توجه به وضعیت و شرایط خطوط ریلی، پلیس با اقدام های پیشگیرانه توانسته است رشد جرایم در این بخش را مهار کند.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح امنیت مسافران خطوط ریلی کشور اولویت اول پلیس راه آهن است، اظهار داشت: همکاری‌های متقابل بین سازمانی به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت‌های ماموریتی پلیس راه آهن نقش تاثیرگذار دارد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.