به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول عصر دوشنبه در این آئین در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول گفت: همه دولت ها بر پایه امنیت بنا شده اند که استقرار امنیت در دستان با کفایت نیروهای مسلح است.
محمد حیدری امنیت فردی، اجتماعی و عمومی را وظیفه نیروی انتظامی دانست و افزود: برقراری امنیت ایران در کنار 15 کشور همسایه که کانون بحران هستند، دشوار است.
وی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی اظهار داشت: انتظارات از نیروی انتظامی زیاد است البته مردم نیز سهم زیادی در حفظ امنیت دارند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: سرقت های مسلحانه زیادی از 2 ماه قبل در دزفول رخ داد که با تصویب شورای تامین قرار است برنامه هایی با هماهنگی سربازان امام زمان(عج) و نیروی انتظامی اجرا شود.

** طرح خلع سلاح عمومی در دزفول اجرا می شود
حیدری گفت: اجازه نخواهیم داد افراد ضدانقلاب، امنیت دزفول را مختل کنند به همین منظور پلیس باید به سمت فناوری های پیشرفته و تخصصی کردن آموزش های حرفه ای پیش رود.
وی با بیان اینکه باید آرامش اشرار و اراذل برای ارتکاب جرم به هم بریزد، افزود: مطالعات طرح خلع سلاح عمومی در دزفول آغاز شده و مطالعات همه جانبه ای درخصوص وجود سلاح در این شهرستان و شهرهای اطراف انجام خواهد شد ولی مهار سرقت ها نخستین اقدام اورژانسی پلیس خواهد بود.
امام جمعه دزفول نیز با تاکید بر لزوم امنیت پایدار در جامعه گفت: امنیت و سلامت 2 نعمت پنهان هستند که باید به آنها توجه شود.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: دغدغه امنیت دغدغه آحاد مردم است و مسئولان باید حفظ آن را در دستور کار قرار دهند.
وی اظهار داشت: دزفول که پیش از این لنگر امنیت استان بوده الان خودش دچار چالش امنیت شده است.
امام جمعه دزفول ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی دزفول و گرامیداشت یاد شهدای امنیت افزود: امنیت کنونی حاصل خون پاک شهدا است.
وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن امنیت ما می کند، گفت: حفظ امنیت کشور به دلیل گستردگی، کار دشواری است که باید راهکار معقول و کارشناسانه ای برای آن یافت.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: وجود اسلحه، مهمات و سرقت های مسلحانه به این وضع سابقه نداشته است و بانوان احساس ناامنی می کنند.

** امنیت مطالبه اصلی بانوان دزفول است
وی مطالبه اصلی بانوان دزفول را امنیت دانست و اظهار داشت: برنامه سرقت های دزفول از ساعات اولیه شب به عصر کشیده شده است که باید فکری برای آن کرد.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم شناسایی برنامه های دشمن و مقابله با آنها افزود: پلیس در چشم مردم باید مقتدر، عادل و هوشیار باشد.
وی اضافه کرد:هرچه تکنولوژی درجامعه بیشتر توسعه یابد حفظ امنیت پایدار سخت تر می شود لذا به روز شدن نیروی انتظامی ضروری است و پلیس فتا باید قوی عمل کند.
وی از وجود سلاح های گرم در منازل انتقاد کرد و گفت: وجود این سلاح ها باعث شده افراد برای هر مسئله کوچک دست به اسلحه شوند.
امام جمعه دزفول افزود: مردم نباید احساس کنند نظام در برقراری امنیت ناتوان است و شخصا ورود کنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد: باید جلوی جسارت، گستاخی و استفاده وسیع از سلاح های گرم در دزفول گرفته شود.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.