به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ حسین رشیدی روز یکشنبه به مناسبت هفته پژوهش افزود: توسعه تعامل و همکاری ناجا با مراکز علمی و دانشگاهی و بهره مندی از نظریات نخبگان و پژوهشگران که مورد توجه قرار دارد، افزایش توانمندی پلیس و کاهش هزینه های امنیتی و بهبود ارایه خدمات به شهروندان را بدنبال دارد.
این مسئول انتظامی گفت: چشم انداز تحقیقات و مطالعات ناجا در افق 1404 با تکیه بر خرد جمعی حوزه پژوهش، در کنار داشتن دانش و فناوری های پلیسی و ارتقای نظم و امنیت، مجموعه ای پیش رو با هویت اسلامی، انقلابی و ولایی ، مظهر اقتدار و دارای جایگاه برتر و الگو در بین پلیس های منطقه و جهان اسلام و حافظ سرمایه های ملی را تداعی می کند.
سرهنگ رشیدی اظهار داشت: دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی قزوین از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده و فعالیت های خود را در 2 حوزه مطالعات مرتبط با نظم و امنیت در استان و مطالعات مسایل مرتبط با امنیت و صنعت پیش می برد.
وی اظهار داشت: این دفتر در تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی و نخبگان و پژوهشگران موفق به تهیه و انتشار ده ها مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های مرتبط با امنیت و نظم و همچنین شرکت در همایش های علمی شده است.
این مسئول انتظامی گفت: در راستای پیشروی به سمت اهداف خود که همانا ارتقاط نظم، امنیت و آرامش در سطح جامعه است از همه مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی و نخبگان و پژوهشگران برای همکاری با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی قزوین دعوت به عمل می آوریم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.