به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان زنجان در باره این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و بکارگیری دستگاه های تولید ارز دیجیتال (بیت کوئین)  در یک کارخانه واقع در یکی از شهرک های صنعتی زنجان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش افزود: ماموران پس از بررسی و تایید صحت و سقم خبر و هماهنگی با مقام قضایی استان زنجان، به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از محل ۶۵ دستگاه مایونر به همراه ۷۸ دستگاه منبع تغذیه دستگاه های تولید ارز دیجیتال (بیت کوئین) که به صورت سری نصب و در حال کار بود را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر به عنوان متهم از سوی ماموران دستگیر شد و موضوع تحت رسیدگی است، اظهار داشت: متهم در این تحقیقات صورت گرفته اعلام کرده است دستگاه های کشف شده را به صورت اینترنتی خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در مسیر ارتباطی بیجار - زنجان، نیز  ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ابهر و ایجرود ۴۴ دستگاه دیگر را نیز کشف کنند که در این ارتباط ۵ نفر دستگیر شد.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.