دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: برای داشتن توسعه‌ای پایدار، باید از نیروی انسانی متخصص برخوردار بود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حلیم شرعی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان که با حضور اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه امروز در برهه‌ای قرار داریم که باید عمل‌گرا باشیم، افزود: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون از ظرفیت بالایی برخوردار است.

 

وی با تاکید بر اینکه صرف برخورداری از ظرفیت و پتانسیل بالا کافی نبوده و باید نوع تعامل را نیز فرابگیریم، تصریح کرد: بی‌تردید وجود رشته‌های ورزشی مختلف تحت پوشش این فدراسیون باعث شده است که فعالان این عرصه کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی داشته باشند؛ چرا که حضور در این عرصه، نیازمند برخورداری از فرهنگ و گفتمان‌های مختلف است.


 

این مسئول با یادآوری اینکه مهم‌ترین رویکرد فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کمک به هیئت‌های استانی است، ادامه داد: بی‌شک، هیئت‌ها منشأ توسعه ورزش در کشور به‌شمار می‌روند، به همین خاطر حمایت از هیئت‌های ورزشی در استان‌ها از ضرورت دوچندانی برخوردار بوده و فدراسیون نیز تلاش می‌کند علی‌رغم دغدغه‌های زیادی که دارد، در حد توان این حمایت‌ها را انجام دهد.

 

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اینکه نگاه‌مان به موضوعات پیرامون ورزش، همواره نگاهی ملی بوده است، اظهار کرد: آنچه که هیئت‌های ورزشی باید در برهه کنونی مدنظر داشته باشند، این است که کارآمدی یک سیستم و برخورداری آن از یک توسعه پایدار در شرایطی محقق می‌شود که بتوان از نیروی انسانی متخصص در این عرصه نیز استفاده کرد.

 

شرعی با تاکید بر اینکه لازمه برخورداری از نیروی انسانی متخصص در حوزه ورزش، اهتمام به مقوله آموزش است، خاظرنشان کرد: توجه بیش از پیش به مقوله استعدادیابی، ایجاد تنوع در مدل برگزاری مسابقات استانی، انجام توأمان کارهای تئوری در کنار کارهای عملی و ... می‌تواند شاخص‌های خوبی برای توسعه فعالیت‌های هیئت‌های استانی باشد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.