معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان به میزبانی استان زنجان در اردوی منطقه‌ای نشاط و امید اشاره کرد و گفت: در این اردو به دنبال افزایش مشارکت اجتماعی جوانان هستیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، فاطمه جمشیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان جوانان هلال احمر برنامه های مختلفی را برای جوانان اجرا می کند.

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه‌های این مجموعه  بالاخص در تابستان در قالب طرح شوق رویش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان اجرا می شود که در قالب برنامه های فرهنگی، اردوهای تفریحی، مسابقات و کارگاه های آموزشی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در طول سال طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزری را از ابتدای سال اجرا می کند، گفت: گفت: این معاونت در طول سال طرح دادرس را برای دانش آموزان اجرا می کند که شرکت کنندگان پس از آموزش در المپیادهای شهری و کشوری شرکت می کنند.

به گفته جمشیدی، یکی دیگر از برنامه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان اجرای مسابقات رفاقت مهر است که در آن جوانان عضو جمعیت هلال احمر آیتم های امدادی را آموزش می بینند و در مسابقات مرحله شهرستانی، استانی و کشوری شرکت می کند.

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: استان زنجان میزبانی اردوی منطقه ای «نشاط و امید» را برعهده دارد، این اردو هرسال به صورت کشوری برگزار می شد ولی امسال برای اولین بار به صورت منطقه ای برگزار می شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از چهار استان میزبان این اردوی منطقه‌ای است، یادآور شد: در این اردو که با حضور دبیران کانون‌های دانشجویی، جوانان و روستایی برگزار می شود، زنجان از 6 تا 9 مرداد میزبان دختران و 13 تا 16 مردادماه میزبان پسران از 10 استان شمالغرب کشور استان‌های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و زنجان است.

وی از اجرای برنامه های گردشگری، فرهنگی و کارگاه های آموزشی در این اردو خبر داد و گفت: هدف از این اردوها مشارکت اجتماعی جوانانی است که در هلال احمر فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.