ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا مورد استقبال جمعی از مسئولان و اهالی ورزش زنجان قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، «ماهان باقری» ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا که موفق به کسب مدال ارزشمند طلا از این دوره از مسابقات شده بود، پیش از ظهر امروز مورد استقبال جمعی از مسئولان استان و اهالی ورزش زنجان قرار گرفت.

 

سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا 2019 با حضور 233 تکواندوکار به میزبانی «امان» اردن برگزار شد که ماهان باقری، هوگوپوش زنجانی وزن منهای 33 کیلوگرم در مبارزه نخست خود «پتر ظریفه» از لبنان را پیش از پایان زمان قانونی و با نتیجه 24 بر 4 شکست داد.

 

این ورزشکار شایسته زنجانی در ادامه مبارزات خود «سونگ وو» از چین تایپه را با حساب 28 بر 4 از پیش ‌رو برداشت. ماهان در مرحله نیمه‌نهایی بر «ایونسو سئو» از کره جنوبی و با نتیجه 38 بر 14 غلبه کرد و راهی فینال شد و در این مرحله نیز برابر «ویساواکورن جایچو» از تایلند با حساب 40 بر 14 به برتری رسید و طلایی شد.

 

گفتنی است، پیش از این نیز امیرسینا بختیاری، دیگر ملی‌پوش زنجانی اعزامی به رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا شده بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.