سید سعداله نبوی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این رقابت ها با شرکت 500 تکواندوکار از 50 کشور برگزار شد، اظهار کرد: جابر یاسمی نماینده ایران با درخشش در مقابل ورزشکاران کشورهای کره، تایلند، اردن، مالزی و پشت سرگذاشتن دارنده مدال برنز جهان از کشور لبنان علاوه بر کسب مدال طلا بعنوان ستاره تکنیک مسابقات معرفی شد.
وی افزود: ورزش ایلام در رشته های مختلف همیشه حرف های بسیاری برای گفتن داشته و با وجود کمبودها و نبود اعتبار افتخارآفرینی های بسیاری در سطح ملی و بین المللی و حتی جهانی داشته است و این مشکلات انگیزه ورزشکاران را کاهش نداده است.
نبوی نژاد یادآور شد: در حال حاضر نیز خانم حدیث زرگوشیان در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان افتخار حضور در تیم ملی را دارد و اولین ملی پوش ایلامی در رشته ورزشی تکواندو است.
وی ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه مسئولان و فراهم کردن امکانات و تخصیص اعتبارات به هیات ها شاهد توسعه ورزش ایلام در عرصه های مختلف باشیم.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت دارند که از این تعداد 60 درصد را آقایان و 40 درصد را نیز خانم ها تشکیل می دهند.
100 مربی مشغول آموزش به ورزشکاران رشته تکواندو در استان ایلام هستند که از این تعداد 60 مربی آقا و 40 مربی خانم هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.