رئیس هیات تکواندو استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: آرمین هادی‌پور تکواندوکار شایسته گیلانی حاضر در دومین دوره مسابقات گرند اسلم در ووشی چین ، مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرد .
محسن سترگی افزود: آرمین هادی پور که پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار ساوکویهاری رامنارونگ از تایلند را مقتدرانه شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف جون جانگ از کره جنوبی نایب قهرمان دوره قبل گرنداسلم، قهرمان آسیا 2018 و دارنده دو طلا و یک برنز گرندپری 2018 رفت و 2 بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا برای کسب عنوان سومی تلاش کند.
وی ادامه داد: این تکواندوکار شایسته و ملی پوش گیلانی که در وزن 58- کیلوگم به مصاف رقبای خود رفت، برای کسب مدال برنز با تای هون کیم نماینده کره جنوبی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2018، قهرمان آسیا 2018، قهرمان جهان 2017 و 2015 مبارزه کرد که در نهایت با نتیجه سه بر 2 برابر حریف قدرتمندش به برتری رسید و مدال ارزشمند برنز را بر گردن آویخت.
وی بیان کرد: دومین دوره رقابت های گرند اسلم تکواندو از 21 آذر ماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی ووشی چین آغاز شده بود ، امروز (یکشنبه) به کار خود پایان داد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار دلار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار دلار برای بازیکن و شش هزار دلار برای مربی) و نفر سوم پنج هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.