رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آرمین هادی‌پور تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه یک تکواندکار دیگر از ایران برای حضور در دومین دوره مسابقات گرند اسلم دوشنبه هفته جاری 19 آذر ماه ایران را به مقصد ووشی چین ترک می‌کند.
محسن سترگی افزود: دومین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو از 21 آذر ماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به مدت پنج روز به میزبانی ووشی چین برگزار می‌ شود.
وی ادامه داد: آرمین هادی ‌پور ورزشکار شایسته گیلان که یکی از امیدهای این استان برای حضور در المپیک 2020 است، جواز حضور در این رقابت‌ها را داشت و به صورت شخصی اقدام کرده و با هدایت سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی راهی این کشور خواهد شد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: مرحله یک هشتم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود و آرمین هادی پور نماینده ایران در این روز با حریفان خود به رقابت می پردازد.
سترگی خاطرنشان کرد: همچنین مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها روز جمعه، مرحله نیمه نهایی روز شنبه هفته آینده و مبارزات رده بندی و فینال نیز روز یکشنبه آینده انجام خواهد شد و امیدوارم که هادی پور با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یابد.
وی در ادامه گفت: به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار دلار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار دلار برای بازیکن و شش هزار دلار برای مربی) و نفر سوم پنج هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.