حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در نشست هم‌اندیشی و تعامل دادگاه‌های کیفری بدوی و تجدیدنظر استان اظهار داشت: خروجی پرونده دادگاه‌های تجدیدنظر این استان از نظر کمی و کیفی مطلوب بوده و این مهم به تایید معاونان و شورای قضایی قوه قضاییه نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه هر واحد باید مسئولیت انشای آرای خود را بر عهده بگیرد، تاکید کرد: دقت، صحت، توجه بیشتر و ارتباط تنگاتنگ هر ۲ مرجع  قضاییِ کیفری بدوی و تجدید نظر استان در صدور آرا و رعایت آداب و شان قضایی ضروری است.

صادقی نیارکی با اشاره به تدوین و ابلاغ سند تحول قوه قضاییه توسط رییس این قوه، گفت: این سند شامل ۲۰۴ برنامه عملیاتی بوده و به تمام استان‌ها ابلاغ شده که ۵۹ برنامه آن قابلیت اجرا در سطح استان را دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فساد به خصوص در درون مجموعه قضایی باید سرلوحه کارها باشد.

وی افزود: امروز تمام مسئولان قضایی باید به صورت شفاف و در اتاق‌های شیشه‌ای، فعالیت کنند زیرا همواره عملکردها و اقدامات، مورد ارزیابی و نظارت مراجع  بالاتر در قوه قضاییه است.

صادقی نیارکی ادامه داد: در مبارزه با فساد باید تمام مجموعه در جهت صیانت و سلامت دستگاه قضایی، همکاری لازم را با حفاظت و اطلاعات داشته باشند.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.