رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این رابطه یک هزار و ۱۲۱ نفر، اعم از قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش و نگهدارنده، توسط پلیس این استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

سرهنگ سعید بابایی اظهار داشت: آخرین کشفیات موادمخدر در این استان مربوط به عملیات بعداز ظهر روز چهارشنبه / دوم مردادماه جاری / بود که پلیس موفق به کشف و ضبط مقدار ۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک فرد قاچاقچی شد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت اطلاعات مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط فردی سابقه‌دار در شهر زنجان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت، افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه تحقیقات، دریافتند که این فرد پس از تهیه مواد مخدر از استان‌های مرکزی آن را در این استان توزیع می‌کند.

بابایی ادامه داد: عملیات دستگیری از سوی ۲ اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایجرود، آغاز شد و ماموران موفق شدند متهم را با هماهنگی مقام قضایی در منزل خود به دام بیندازند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: ماموران در بازرسی دقیق منزل ۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و متهم را پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

طی چهار ماهه نخست امسال هفت باند فعال در امر موادمخدر در زنجان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان شناسایی و متلاشی شد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.