فرمانده انتظامی استان از کشف دو محموله موادمخدر در دامغان خبر داد و گفت: این دو محموله در مجموع دربرگیرنده ۴۷۴ کیلوگرم انواع موادمخدر بوده است.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی بااعلام این خبر اظهار کرد: این محموله با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی و استان مرکزی کشف و هفت قاچاقچی در ارتباط با آنها دستگیر شد.

وی از کشف محموله ۱۲۰ کیلویی حشیش در یک عملیات خبر داد و افزود: همچنین در عملیات دیگر یک محموله ۳۵۴ کیلویی تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی استان‌های مرکزی و خراسان جنوبی اضافه کرد: هر دو محموله در کویر دامغان کشف و ضبط شده‌اند.

سرهنگ حسنی همچنین از توقیف یک محموله قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان میامی خبرداد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان میامی در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه خود، تردد خودروهای سنگین حامل بار را با جدیت در دستور کار قرار داده‌اند .

وی افزود: در همین خصوص ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل دام را در جاده میامی سبزوار متوقف و اسناد و مدارک آن را بررسی کردند .

این مسئول انتظامی با بیان این که تناقض گویی‌های راننده خودرو، ظن ماموران را تشدید کرد گفت: در بررسی‌های دقیق بعدی مشخص شد کامیون حامل 9 راس گوساله فاقد مجوز قانونی حمل است .

به گفته سرهنگ حسنی با هماهنگی مقام قضائی دام‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان میامی تحویل و راننده کامیون به دادسرا معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر یک میلیارد و 400 میلیون اعلام کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.