مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کارها در آموزش و پرورش باید طوری انجام گیرد که فرهنگ سازمانی را به بهترین شکل نمایش دهد .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، ابراهیم رفیعی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان زنجان دانش‌آموزان و معلمان شهید زیادی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و امروز سالن جلسات اداره‌کل به نام معلم شهید محمد حسین تجلّی افتاح شده و به بهره‌برداری رسید .


این مسئول با اشاره به نام‌گذاری این سالن جلسات، ادامه داد: نامگذاری این سالن به نام یکی از شهدای استان افتخار بزرگی است و کوچک‌ترین کارها در آموزش و پرورش باید طوری انجام گیرد که فرهنگ سازمانی را به بهترین شکل نمایش دهد.


وی افزود: تقریبا اکثر مصوبات دوازده‌گانه جلسات شورای آموزش و پرورش، انجام شده و مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان دختر و پسر استان‌های سراسر کشور در زنجان اخیرا برگزار شد که همکاری دستگاه‌های مختلف جای تقدیر دارد .


مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور حدود 1800 مهمان و عوامل اجرایی در طول مسابقات قرآنی در دانشگاه زنجان، تصریح کرد: تیم بسیار بزرگی این رویداد مهم را در استان به همراهی و پشتیبانی مسئولین ارشد استان رقم زدند .


رفیعی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه‌های جمعی استان در انعکاس خبری مسابقات قرآنی، گفت: حضور و فعالیت رسانه‌ها در این مسابقات و نحوه پوشش خبر جای تقدیر و تشکر دارد .


به گزارش ایسنا، سالن جلسات معلم شهید محمدحسین تجلّی اداره‌کل آموزش و پرورش استان عصر دیروز با حضور استاندار زنجان و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مهمان ویژه این مراسم حضور مادر بزرگوار معلم و شهید والا مقام دوران دفاع‌مقدس محمدحسین تجلی بود که از وی تجلیل به عمل آمد .


این سالن با مساحت 160 مترمربع و از محل اعتبارات تملک دارایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان پس از تعمیر و تجهیز به بهره‌برداری رسید که مجهز به امکانات بروز مانیتورینگ، سیستم صوتی پیشرفته و فیلم‌برداری است و ظرفیت برگزاری جلسات با ظرفیت 60 نفر را دارد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.