مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد بهترین سرمایه این نهاد است .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، هدایت صفری در حاشیه بازدید از کمیته امداد خرم‌دره با اشاره به اینکه بزرگان دین ما همواره در الگوگیری از نیازمندان پیشگام بودند، اظهار کرد: الگوگیری از سیره ائمه‌اطهار (ع) در رسیدگی به امور نیازمندان و ارائه خدمات اثربخش به آنان باید سرمشق زندگی ما قرار گیرد .


وی عنوان کرد: تحول در خدمت‌گزاری به معنای مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی، شناخت صحیح از وضعیت موجود، داشتن بصیرت، حرکت با برنامه، جهادی و میدانی و برداشتن موانع موجود در مسیر خدمت‌رسانی از طریق تدوین و طراحی نقشه راه مناسب برای رسیدگی اثربخش به جامعه هدف است .


این مسئول افزود: در شرایط حساس کنونی بایستی با ارتقای رضایت‌مندی و تکریم ارباب‌رجوع موجبات رضایت مراجعان و جامعه هدف از خدمات نظام را فراهم آوریم .


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد: معظم‌له در این بیانیه نقشه راه مناسب کشور را ترسیم کرده و اینک وظیفه ماست که با درک صحیح شرایط کنونی جامعه به این رهنمودها جامه عمل بپوشانیم .


صفری با بیان اینکه لازمه مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد، ارتقای عنصر اعتماد و اطمینان در جامعه به کارکردهای محرومیت‌زدایی این نهاد از طریق انجام کار مفید و تبیین صحیح دستاوردها است، اظهار کرد: لازمه این کار  همدلی، انسجام و تعامل بین‌بخشی و با روحیه جهادی کارکردن و به دور از کار اداری صرف است تا روحیه امید را به جامعه تزریق شود‌ .


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه شرایط حساس کنونی نیازمند تصمیم‌گیری مناسب و اجرای ویژه‌تر است، افزود: خط تخریبی دشمن برای ضربه زدن به نظام ایجاد نارضایتی در مردم از طریق فشار اقتصادی و کوچک کردن سفره مردم به خصوص اقشار نیازمند جامعه و نقطه مقابل آن ارتقای تفکر بسیجی و حرکت جهادی و مجاهدانه است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.