رئیس اداره ایمنی وحریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از نصب بیش از 2000 عدد انواع علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی زنجان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مسعود قاسمی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2000 عدد انواع علائم ایمنی، 500 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی و بیش از 400 کیلومتر خط‌کشی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌هایی از سوی این اداره‌کل و به منظور ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار داد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اجرای 5 کیلومتر بلوک مفصلی، 3 کیلومتر روشنایی و تعمیرات و نصب گاردیل به طول بیش از 10 کیلومتر در سطح استان اشاره کرد.

 

این مسئول با اشاره به آشکارسازی 15 نقطه پرتصادف در سطح محورهای مواصلاتی استان، ادامه داد: در استان زنجان تعداد 97 نقطه تصادف‌خیز، شناسایی شده است که 50 نقطه از آن دارای تصادفات عادی است که آشکارسازی آن‌ها صورت گرفته و از 47 نقطه پرتصادف باقی‌مانده، 11 نقطه در دست اقدام است.

 

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که نقاط پرتصادف ابتدا از طریق علائم و تجهیزات ایمنی آشکارسازی شود و رفع کامل آن‌ها با تامین اعتبارات لازم و کافی به سرعت انجام خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.