استاندار زنجان تاکید کرد: اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات شورای مسکن باید پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌اله حقیقی، در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: در هفته آتی دبیران جلسات ملزم هستند اقدامات انجام‌شده در راستای مصوبات جلسات را ارائه دهند و همه مصوبات در بخش‌های مختلف همچون مسکن، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سفرهای شهرستانی و ... با حضور رسانه‌ها بررسی می‌شود.

وی بخش مسکن را یکی از حوزه‌های مهم و مورد توجه دانست و گفت: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به‌شمار می‌رود باید مصوبات جلسه این شورا اجرایی شده باشد.

️استاندار زنجان به حل مشکلات مربوط به مسکن‌های علوم پزشکی و سایر تعاونی‌ها تاکید کرد و ادامه داد: کمیته سه نفره با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار زنجان برای فرماندهی کمیته و حل مشکلات تعاونی‌ها تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند در مورد پروژه‌هایی که سال‌های سال به طول انجامیده معترض باشند، تصریح کرد: اگر در شرایط فعلی کشور و وضعیت اقتصادی حاکم بر آن بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مسکن را اجرایی کنیم، کار بزرگی است.

این مسئول یادآور شد: سیستمی را وارد ادارات خواهیم کرد که مردم نیز در تلفن‌های همراه و رایانه‌های خود به آن دسترسی خواهند داشت و در مورد مراجعه خود به ادارات و دستگاه‌ها نظرات و مطالب خود را عنوان می‌کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه سرپیچی از دستورات مدیران و مسئولان جایز نیست، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آرزوی من این است که کارهای بر زمین مانده از سال‌های گذشته که مشکلات آنها تاکنون حل نشده به سرانجام برسد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به نوسانات قیمت مسکن اشاره کرد و گفت: باید عرضه و تقاضا در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

مسعود بیات‌منش ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر در استان زنجان به پایان رسید ولی در این سال‌ها پروژه‌های جدیدی تعریف نشده است و تولید مسکن باید پاسخ تقاضای بازار مسکن را بدهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌‌ریز‌های مختلفی با عنوان طرح اقدام ملی آغاز شده است، افزود: پیش بینی شده است که 400 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم استان زنجان 5 هزار واحد است.

این مقام مسئول از ساخت پروژه های مشارکتی در استان خبر داد و گفت: تولید مسکن در بافت‌های فرسوده از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.