عضو هیئت ‌امنای جهاددانشگاهی و رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: کارهای بر زمین‌ مانده به جهاددانشگاهی واگذار می‌شود .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدحسین ایمانی‌خوشخو صبح امروز در آیین‌ افتتاح نخستین واحد استانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی زنجان، اظهار کرد: همواره فعالیت‌های مهم و پربازده حوزه پیشرفت کشور که مغفول باقی مانده است به جهاددانشگاهی واگذار می‌شود و هر جا کاری به هر دلیلی بر روی زمین می‌ماند به نهاد انقلابی جهاددانشگاهی سپرده می‌شود .


این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون جهاددانشگاهی 15 طرح کلان و مهم ملی کشور را بر عهده دارد که این واگذاری در راستای شرایط موجود کشور انجام می‌شود .


وی با اشاره به پارک علوم و فناوری جهاددانشگاهی، افزود: پارک علوم و فناوری جهاددانشگاهی در راستای همین اقدام تاسیس می‌شود. همچنین این پارک با رویکرد ورود جهاددانشگاهی در این حوزه است .


ایمانی‌خوشخو با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا از رسانه‌های نخست در کشور است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های قرآنی نیز فعال است و نتایج نظری آماری ایسپا به‌عنوان زیرمجموعه جهاددانشگاهی نیز بسیار معتبر است.



وی با اشاره به اینکه باید در شرایط خاص کشور فعالیت‌های با بازده عملیاتی انجام شود، گفت: تحریم‌ها با وجود ایرادات موجب شده نگاه به خارج برداشته شود که خود جزو برکات تحریم است. همچنین باید توجه داشت که ایران جزو 10 کشور برتر در حوزه منابع فرهنگی است اما از این منابع بسیار کم استفاده شده و الان وقت بهره‌گیری از این توان است .


رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی با بیان اینکه واحد استانی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از استان زنجان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: زنجان دارای سابقه علمی طولانی در علم و فرهنگ است و  اولین پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از استان زنجان آغاز شده است و باید کاری کرد که باور کنیم از فرهنگ نیز می‌توان کسب درآمد کرد و فرهنگ از بخش کمک‌بگیر به بخش مولد تغییر پیدا کند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.