به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، افزود: با توجه به شرایط موجود، همه ما موظف به انجام اقدامی هستیم که برنامه‌های مناسبتی به‌ویژه روز جهانی قدس، باشکوه و پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا حضور پر شکوه در مراسم روز جهانی قدس در پایتخت شور و شعور حسینی همانند محرم در کشور، الگو شود.
حقیقی با تاکید بر حضور پررنگ مدیران و پرسنل دستگاه‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری نیز تمهیداتی برای حضور گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های مردمی در این مراسم بیندیشند.
مقام عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: مبلغان و سخنرانان مراسم مختلف در محافل و مساجد نیز مطالبی بر محور وحدت و اتحاد بیان کرده و چهره کثیف استکبار را هویدا کنند تا انسجام و غرور ملی بیش از پیش تقویت شود.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس، ساعت 10:30 صبح روز جمعه /10 خرداد/ مصادف با 25 رمضان از میدان قائم(عج) به سمت مصلای خاتم الانبیا(ص) و مراسم سالروز ارتحال امام (ره)، صبح روز 14 خرداد و گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد نیز ساعت 22 شب 14 خرداد در امامزاده سیدابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.
9556/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.