جواد صمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، کمک به تهیه و خرید جهیزیه و لوازم معیشتی ضروری انجام می شود.
وی اظهار داشت: برای تحقق این هدف سال گذشته برای 2 هزار و 878 نفر تسهیلات ازدواج توسط بانک کشاورزی استان زنجان پرداخت شد.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان خاطرنشان کرد: سال 96 در این استان برای 2 هزار و 693 نفر به مبلغ 273 میلیارد و 260 میلیون ریال وام ازدواج پرداخت شد.
صمدی اضافه کرد: پرداخت وام ازدواج در کمترین زمان تا سه روز به محض تکمیل شدن پرونده از سوی زوجین بلافاصله به حساب آنها واریز می شود.
وی اظهارداشت: هیچ محدودیتی در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج برای زوج ها وجود ندارد و نوعروس و داماد هر کدام جداگانه می توانند از این تسهیلات را دریافت کنند.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: زوج هایی که متقاضی دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند می توانند به شعب این بانکها در شهرها و بخش های استان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده، برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی تسهیلات پرداخت می کند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.