جواد صمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، کمک به تهیه و خرید جهیزیه و لوازم معیشتی است.
وی تاکید کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج برای زوج ها وجود ندارد و نوعروس و داماد هر کدام می توانند 150 میلیون ریال از این تسهیلات را دریافت کنند.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: پرداخت وام ازدواج در کمترین زمان تا سه روز به محض تکمیل شدن پرونده از سوی زوجین بلافاصله به حساب آنها واریز می شود.
صمدی خاطرنشان کرد: کارمزد این تسهیلات چهار درصد است.
وی اظهارداشت: از ابتدای امسال تا پایان آذرجاری برای 2 هزار و 31 زوج متقاضی تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: زوج هایی که متقاضی دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند می توانند به شعب این بانک ها در شهرها و بخش های استان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، سال 96 بانک کشاورزی استان زنجان برای 19 هزار و 245 بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در بخش کشاورزی و صنعت تسهیلات پرداخت کره است.
این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده تسهیلات بانکی با نرخ کارمزد 6 درصد برای متقاضیان پرداخت می کند.
علاوه بر این، تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی از سوی این بانک پرداخت می شود و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.