سرهنگ آرش خلخالی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی حین گشت زنی در مسیرهای ارتباطی این شهرستان به این کامیون حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی موضوع آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو این مقدار روغن موتور که فاقد مدارک مثبته برای حمل بود به دست آمد و راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی این شهرستان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از تعامل خوب و مناسب مردم با پلیس این شهرستان قدردانی کرد و گفت: پلیس به صورت شبانه روز با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه می کند که این راستا همکاری و مشارکت مردم نتایج مثبتی برای جامعه و اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت.

*** کشف و ضبط گوشی تلفن همراه قاچاق
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط 77 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق از سوی پلیس آگاهی شهرستان ایجرود خبر داد.
سردار رحیم جهانبخش افزود: این تعداد گوشی قاچاق که از نوع سامسونگ بود در بازرسی از یک دستگاه خودروی 405 که در قالب تاکسی در حال تردد بود به دست آمد.
وی اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق از سوی کارشناسان پلیس مبلغ پنج میلیارد ریال برآورد شد که راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.