فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، گفت: مرزبانان هنگ‌های تابعه این فرماندهی موفق شدند طی ایست و بازرسی‌های مداوم و انجام گشت‌های مرزی در عملیات‌های جداگانه مقادیری کالای قاچاق و فاقد مجوز را کشف و ضبط کنند.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، مطرح کرد: مرزبانان هنگ درگز در گشت‌های مرزی، موفق به کشف 2 تن چوب فاقد مجوز شدند.

وی در ادامه از کشف سیگار و کالاهای قاچاق توسط مرزبانان هنگ‌های تایباد و سرخس خبر داد و افزود: در ایست و بازرسی‌های انجام شده مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف 3 هزار نخ سیگار قاچاق و کالاهای قاچاقی شامل پارچه، رسیور ماهواره، شیرخشک، گوشی تلفن همراه و ... شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را جمعا 78 میلیون و 330 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با عملیات‌های انجام شده توسط مرزبانان این فرماندهی، تعدادی متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جان‌نثار گفت: جلوگیری از قاچاق کالا، گام برداشتن در جهت تحقق شعار رونق تولید است و مرزهای استان خراسان رضوی برای تحقق این ممکن تحت کنترل و مراقبت مرزبانانی است که به طور شبانه روز در تلاشند با جلوگیری از قاچاق کالا از تمامی تولید کنندگان محصولات ایرانی حمایت کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.