به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، افزود: به حول و قوه الهی، قدرت جمهوری اسلامی ایران هر روز بیشتر شده و در حال صدور است.
وی با بیان اینکه دشمنان با حربه یاس و ناامیدی وارد کارزار شده اند و این نشان از مستاصل شدن و درماندگی آنان است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته سخت تر از این شرایط را نیز تجربه کرده و این شرایط را با موفقیت هرچه تمام پشت سرگذاشته است.
حجت الاسلام خاتمی به موفقیت های سپاه در عرصه های مختلف اعم از نظامی، سازندگی، محرومیت زدایی حضور موفق در حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر، سربلند از امتحان بیرون آمده و این موجب اعتماد و اطمینان بیشتر به این نیرو شده است.
وی اظهار داشت: حافظان انقلاب (سپاه) نهال آسیب پذیری نیست و این درخت تنومند ریشه در عمق گفتمان انقلاب اسلامی دارد و در حقیقت مسائل اعتقادی و پیوند با ولایت، موتور محرکه این نهاد انقلابی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه سپاه نشان داده که نزدیکتر به ستون خیمه انقلاب است و این روند همچنان استمرار خواهد یافت گفت: انقلاب اسلامی را یک فقیه جامع الشرایط هدایت کرد و پیروز شد و امروز هم یک فقیه جامع الشرایط آن را مدیریت می کند.
حجت الاسلام خاتمی افزود: سپاه یک نیروی مکتبی و حاضر در صحنه است و هرجا که نیاز باشد با تمام توان و قدرت وارد عرصه می شود و در حادثه اخیر نیز با حضور در مناطق سیل زده و خدمات رسانی، آثار و برکت زیادی را ازخود برجای گذاشت.
وی تاکید کرد: حضور روحانیون و سپاه با لباس مقدس در مناطق سیل زده که در مردم، امید ایجاد کرده و صدمات و لطمات روانی وارد آمده به سیل زدگان را التیام بخشیده، دل دشمنان را به درد آورده است و اکنون نیز بازسازی این مناطق مسئله اصلی در دستور کار می باشد.
حجت الاسلام خاتمی به ضرورت وجود پایگاه ها در مساجد تاکید کرد و افزود: نباید پایگاه ها در بیرون از مساجد فعالیت داشته باشند ولو اینکه این پایگاه ها در زیرپله مسجدها باشد.
وی آموزش و ارتقا معنویت را کاری لازم خواند و ادامه داد: نیروهای جایگزین برای رفع نیاز کشور باید در مساجد و سازمان بسیج دانش آموزی تربیت شوند و هرچه انرژی هست در این خصوص صرف و به حلقه های صالحین نیز توجه مضاعف شود.
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه سپاه در حفظ و حراست از انقلاب و نظام، قوی و استوار است، گفت: تشکیل سپاه پاسداران بر پایه مسائل اعتقادی و معنویت بوده و هست.
حجت الاسلام حسن بیگدلی افزود: تشکیل سپاه از اسلام نشات گرفته است و حفاظت از انقلاب اسلامی را برعهده دارند و دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی این را برنمی تابند.
وی با بیان اینکه قسمت عمده زندگی سپاه و بسیج را باید معرفت و توحید شکل دهد، اظهار داشت: سپاه و بسیج در انجام وظایف محوله، خوب درخشیده و به دستورات و منویات مقام معظم رهبری نیز خوب عمل کرده است.
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه تربیت، آموزش را می طلبد، خاطرنشان کرد: سپاه در موضوعات معرفتی، اعتقادی، بصیرتی، سیاسی و روشنگری، انجام وظیفه می کند و تا به امروز نیز پای کار بوده است و کاری نیز با مسایل حاشیه ای ندارد.
وی با تاکید براینکه جامعه و مردم با امید زنده هستند، افزود: دشمنان قصد دارند یاس و ناامیدی در میان جامعه و مردم ایجاد کنند اما در این کار موفق نشده و نخواهند شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.