به گزارش ایرنا، علی حیدری روز پنجشنبه در مراسم زنگ سپاس از معلمان در مدرسه نمونه قائم (عج)، افزود: تربیت نسل آینده کشور در دستان معلمان زحمت کشی است که دغدغه پیشرفت و توسعه را دارند.
وی با گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نماد بارز یک معلم فداکار و آزاده بوده و البته این ویژگی ها را در همه معلمان می توان دید.
فرماندار ابهر بیان کرد: امروزه شهرستان ابهر در سطح های مختلف علمی بویژه فناوری های نوین موفق به کسب رتبه های قابل توجه شده که همه اینها نتیجه تلاش و زحمت معلمان است.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر توجه به آموزش و پرورش و رسیدگی به امور مربوط به فرهنگیان و دانش آموزان از مهمترین الویت های ما در شهرستان ابهر است.
حیدری تاکید کرد: معلم ترویج دهنده فرهنگ گفت و گو، محبت و ایثار در جامعه است.
وی یادآور شد: این قشر عزیز خالصانه، صادقانه و بدون چشمداشت، در راه عزت و اقتدار کشور گام بر می دارند و شایسته تجلیل و قدردانی هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در این مراسم افزود: معلمی تلفیقی از عشق و هنر است به طوری که هم مهربانی می کند و هم جوانه مهر را در دانش آموز پرورش می دهد.
عباس عزیزخانی تاکید کرد: امروز بهانه ای است تا قدردان اساتید خود باشیم و دوباره آموزه‌های اخلاقی این عزیزان را در ذهن خود مرور کنیم که قصد نزدیک کردن ما را به آرمان ها داشته اند.
وی ابراز کرد: این معلمان هستند که با نقش موثر خود می توانند جامعه و آینده کشور را آنگونه که شایسته است با افراد دانا و توانا ترسیم کنند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.