دکتر علی محمدی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان (ایرنا) زنجان افزود: برخی ها برای انجام درمان به خارج از استان مراجعه و حتی هزینه های بالایی را نیز صرف می کنند و این در حالی است که هم اکنون خدمات بهینه و با کیفیت تری در مراکز تامین اجتماعی استان بدون تحمیل هزینه های گزاف ارائه می شود.
وی اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی و از جمله این سازمان به دلیل مشکلات مالی در پیشبرد برنامه های برنامه های خود با معضلاتی مواجه هستند و انجام کارها منوط به تغییر در شرایط کنونی جامعه است.
این مسئول ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبارات می توان به اتمام یا احداث پروژه های مختلف درمان تامین اجتماعی استان اقدام کرد که انجام این مهم می تواند خدمات رسانی به گروههای هدف را بیش از گذشته ارتقا دهد.
وی، پلی کلینک بیمارستان امید ابهر ، ساخت و 2 شیفته کردن درمانگاه جدید سهروردی زنجان ،تاسیس درمانگاه دندی ماهنشان را از جمله برنامه های درمان تامین اجتماعی استان ذکر کرد که در صورت تخصیص بودجه این مهم انجام می گیرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: بحث حذف دفترچه بیمه شدگان که در مراکز سازمان و استان آغاز شده ،بصورت کامل مستقر شده و بیمه شدگان از طریق کد ملی و شماره بیمه خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: حذف دفترچه های بیمه ای از سال گذشته در این استان آغاز شد که برای مراکز طرف قرار داد با درصد بالایی به تعداد نفر از 210 پزشکان نسبت بصورت آن لاین این کار انجام گرفت که با ظرفیت های ایجاد شده نیزطی سال جاری نیز وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی این کار را آغاز کرده که انسجام و یکپارچگی را موجب خواهد شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون بیشتر بیمه شدگان این سازمان را کارگران تشیکل می دهند و وظیفه خدمات رسانی به این قشر بیش از گذشته سنگین تر شده که اطلاع رسانی لازم بیش از گذشته ضرورت دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.