استاندار زنجان با اشاره به اینکه برنامه استان در سال‌جاری افزایش اشتغال است، گفت: در همین راستا طی هفته آینده شرکت ایران ترانسفورماتور زنجان 100 نفر نیرو جذب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در مراسم تقدیر از کارگران نمونه استان، زنجان با اشاره به شعار «رونق تولید»اظهار کرد: باید از ظرفیت های اشتغال استان به نحو مطلوبی استفاده شود.

حقیقی با اشاره اهمیت حفظ اشتغال موجود در استان ، ادامه داد: در بحث درصد مازاد درآمد استان زنجان رتبه نخست را کسب کرد.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه سال قبل استان زنجان از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و انتقال دفتر واحدهای تولیدی به زنجان نیز رتبه خوبی کسب کرد، یادآورشد: در این  راستا سالجاری یک هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار برای حفظ اشتغال در استان در نظر گرفته‌ شده است.

وی، همچنین با تأکید بر افزایش تولیدات داخلی با توجه به شرایط تحریمی که کشور درگیر است، گفت: در این راستاحمایت از تولید‌کنندگان ضروری است.

حقیقی در ادامه ،  با تأکید بر کمک به بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل شده به چرخه دوباره تولید، گفت: تلاش می شود دراین راستا از ظرفیت سرمایه‌گذاران  استفاده شود.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه برنامه استان در سال‌جاری افزایش اشتغال است، تصریح کرد: در همین راستا طی هفته آینده شرکت ترانسفورماتور زنجان 100 نفر نیرو جذب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در استان حفظ امنیت شغلی کارگران است، گفت: در این زمینه همه تلاش خود را برای حفظ واحدهای فعال موجود و کمک به بازگشت واحدهای تعطیل شده به چرخه انجام خواهیم داد.

در پایان مراسم سارینا بابایی فرانخبه ایرانی مهمان ویژه این مراسم نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.