معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر ضرورت بهره گیری از مشارکت های مردمی در بازسازی مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: می توان در بحث نگهداری از سدهای استان از تجارب دیگر استان ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهرداد سلطانی امروز در جلسه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان زنجان، اظهار داشت: با تدابیر انجام شده و الطاف الهی اتفاق ناگواری در استان رخ نداد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با یادآوری اینکه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از طریق کشور به همه استان ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس استان زنجان استان معین استان های دیگر شده است و خدمت رسانی به سیل زدگان را در دستور کار خود دارد.

وی با یادآوری اینکه مناطق آسیب دیده استان هم نیازمند بازسازی است، افزود: در صورت اختصاص اعتبار، هزینه کرد به صورت هدفمند خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به اختصاص 5.5 میلیارد تومان جهت بازسازی منازل روستایی از سهم گذشته افزود: 8 میلیارد تومان به منظور بازسازی دیواره ها و سیل بندها ابلاغ شده است اما هنوز تخصیص اعلام نشده است.

سلطانی بر ضرورت بهره گیری از اعتبارات ملی برای تجهیز و به روزرسانی تجهیزات از سوی مدیران افزود: ستاد هماهنگی در بنیاد مسکن استان زنجان برای ترسیم نقشه حوادث غیر مترقبه تشکیل شود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.