به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ابهر با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت، افزود: یکی از برجسته ترین وظایف ما، انتظار فرج است اما باید معنای این جمله روشن، درک و به آن عمل شود.
وی تصریح کرد: منتظر حضرت کسی است که تفکر بسیجی داشته باشد زیرا فقط با دعا خواندن انسان منتظر نمی شود.
رحیمی ادامه داد: با مسلح بودن و آماده جنگ شدن انتظار پدید می آید چرا که برای گسترش عدل، چاره جز خون دادن نیست و برای خون دادن، چاره ای جز مسلح شدن نیست.
وی تاکید کرد: برای رشد فرهنگی امت اسلامی در زمینه مهدویت نیاز است در راه معرفت، محبت، بصیرت، نصرت و ولایت مهدوی گام برداریم و همه وظیفه دارند در مورد حضرت مهدی(عج) معرفت خود را افزایش دهند.
امام جمعه ابهر با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: امروز ما در کشور ایران به وجود سربازان گمنامی که بر پایه ایثار، فداکاری و برپایی امنیت تلاش کرده و زحمات گران بهایی می کشند افتخار می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: این سازمان بنا به دلایل مختلف نتوانست از تجارب سازمان اطلاعاتی دنیا استفاده کند اما در کوتاهترین زمان ممکن توانست به یک بلوغ اجرایی، تحلیلی و فنی معقول و مناسب دست یابد و ما بخش مهمی از امنیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام هستیم.
حجت‌الاسلام رحیمی یادآور شد: وزارت اطلاعات جایگاه نیروهای انقلابی، سرمایه های اطلاعاتی نظام، رصد کننده جریانات نفوذی و برخورد کننده با آسیب ها است.
وی در پایان با اشاره دوم اردیبهشت سال 1358 سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تهدیدات اخیر دشمنان ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‏ ویژه تلاش کاخ سفید در قرار دادن سپاه در فهرست گروه ‏های تروریستی، اهمیت نقش سپاه در خنثی‏ سازی تهدیدات دشمنان در شرایط کنونی علیه نظام اسلامی را بیش از پیش روشن می ‏کند.
5696/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.