ذبیح الله تاراسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال چهاردهمین دوره روش تدریس تربیت بدنی در استان زنجان در مرحله منطقه ای و شهرستانی و سپس استانی برگزار شد.
وی اضافه کرد: هشت تیم سه نفره در مقطع متوسطه و 10 تیم سه نفره نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی از مرحله منطقه ای به استانی این جشنواره راه یافتند.
معاون تربیت ‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: روز گذشته/20 فروردین/ این تیم ها با هم با رقابت پرداختند و در نهایت 2 تیم سه نفره در این دو مقطع بیان شده به مرحله کشوری راه یافتند.
تاراسی، رویکرد برگزاری جشنواره کشور الگوهای برتر روش تدریس تربیت بدنی را آموزشی – پژوهشی بیان و خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی فراهم کرد تا تجربه، صلاحیت و شایستگی حرفه ای معلمان ارتقا یابد.
وی ادامه داد: بهبود عملکرد آموزش و تدریس در رشته تربیت بدنی در همه مقطع تحصیلی یکی از اهداف برگزار این جشنواره به شمار می رود تا برنامه های مرتبط با تربیت بدنی غنی و کیفیت بخشی به آن محقق شود.
این مسئول تاکید کرد: در چهاردهمین دوره روش تدریس تربیت بدنی یکی از آموزگاران پایه تحصیلی ابتدایی نیز در آن شرکت داشتند تا با مقوله تربیت بدنی و کلیات آن آشنایی داشته تا توانمندی های حرفه ای آنها را ارتقا دهیم.
تاراسی اضافه کرد: کاربردی ترین مساله در برگزاری این جشنواره ها، شناسایی راهبردهای موفق و کارآمد یاددهی و یادگیری است تا این برنامه ها را ترویج دهیم.
وی افزود: با توجه به اینکه 14 ناحیه و منطقه آموزشی در استان زنجان فعال است اما برخی از مناطق و نواحی تیم تربیت بدنی برای شرکت در چهاردهیمن جشنواره الگوهای برتر روش تدریس تربیت بدنی نداشتند.
به گزارش ایرنا، تیم تربیت بدنی استان زنجان از شهرستان ایجرود در جشنواره گذشته کشوری حائز رتبه برتر شده بود.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.