معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 700 منتخب منطقه‌ای کشور در قالب جشنواره ملی روش‌های برتر تدریس درس تربیت بدنی در استان اردبیل حاضر شدند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، منصور صاحب در اختتامیه دوازدهمین جشنواره کشوری روش‌های برتر تدریس درس تربیت بدنی در کانون عصمت اردبیل اظهار کرد: خوشحال هستیم که در این جشنواره به عنوان محل تبادل تجربیات، افکار و اندیشه‌های جدید معلمان تربیت بدنی از سراسر کشور حاضر شدند و ما افتخار میزبانی آنها را از سراسر کشور داشتیم. 
وی گفت: همه کارشناسان، معلمان و مربیان تربیت بدنی خلاقانه و با تلاشی فراوان در این دوره از جشنواره سعی کردند تا الگوهای مناسبی را ارائه کنند که امیدواریم همه این الگوهای برتر در قالب سی‌دی در اختیار معلمان تربیت بدنی سراسر کشور قرار گیرد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه رفتار حرفه‌ای و همچنین ارتقای مهارت از ویژگی‌های معلمان تربیت بدنی است که نباید حتی یه لحظه از آن غفلت کنند، گفت: در کنار تجهیز امکانات و برخی زیرساخت‌ها معلمان تربیت بدنی باید دانش علمی و عملی و همچنین مهارت‌های لازم خود را ارتقا دهند تا زمینه برای تقویت و توانمندی این رشته فراهم آید.   صاحب تصریح کرد: منتخبان 700 منطقه کشوری در قالب این جشنواره در اردبیل گرد هم آمدند و خوشحال هستیم که در نتایج به دست آمده از همه استان‌ها معلمان برگزیده شدند که قطعا از تجربیات، اختراعات آنها در تدریس درس تربیت بدنی استفاده شده و به یقین برگزاری این جشنواره نیز محلی برای انتقال تجربیات و دانش‌های جدید است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.