به گزارش ایرنا، علیرضا عابدی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره های الگوی تدریس برتر برای اجرای فصل ششم بند 13راهبردهای کلان با هدف تقویت روش های مناسب و موثر تدریس درس تربیت بدنی در مدارس کشور اجرا می شود.
وی افزود: این جشنواره رویدادی آموزشی و مدیریتی است که در آن مربیان تربیت‌ بدنی با ارائه روشهای برتر و الگوهای تدریس با هدف کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی خود را در معرض مقایسه، قضاوت و ارزیابی قرار می دهند.
وی انتخاب راه های بهره گیری مناسب از مواد آموزشی جدید وپیشرفته، شناسایی روش های استفاده مطلوب از فضاهای آموزشی، ایجاد زمینه مناسب برای نوآوری در روشهای تدریس تربیت بدنی و توانمند سازی مربیان تربیت بدنی را از دیگر هدف های این جشنواره بیان کرد.
عابدی خاطرنشان کرد: در این جشنواره مریم ملکی در گروه مربیان دوره ابتدایی، محبوبه منصوری در گروه متوسطه اول با کسب مقام اول در استان اصفهان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
وی گفت: معصومه جهانی نژاد در گروه مربیان متوسطه دوم، مرتضی کافی زاده در گروه متوسطه اول و محمد واحدی در گروه مربیان دوره ابتدایی موفق به کسب مقام دوم و صدیقه فینی زاده در گروه مربیان دوره ابتدایی نیز موفق به دریافت مقام سوم استان اصفهان شدند.
مرحله استانی و منطقه ای جشنواره های الگوی تدریس برتر هفته گذشته برگزار شد.
مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی فرهنگیان کشور، تابستان برگزار خواهد شد.
6136 / 6922
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.