دکتر علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوروز سال گذشته 298 بیمار در 2 مرکز درمانی تامین اجتماعی استان بستری شده بودند که این تعداد امسال به 398 بیمار افزایش یافته که رشد 34 درصدی را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: در مدت یاد شده 72 بیمار در این 2 مرکز تامین اجتماعی استان بصورت اورژانسی مورد عمل جراحی و الکتیو قرار گرفته اند که در مقایسه با تعداد مشابه سال قبل 9 درصد رشد نشان می دهد.
این مسئول ادامه داد: نوروز سال گذشته تعداد مراجعان سرپایی 9470 بیمار بود که این تعداد امسال به 10 هزار و 881 نفر رسید که در مقایسه افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: با همکاری سازمان تامین اجتماعی با حوزه های سلامت استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر حوزه های بخش سلامت، خدمات درمانی به مراجعین و بیماران در استان به نحو مطلوب ارائه شده است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در طول تعطیلات نوروزی امسال و با برنامه ریزی های خوب و ارائه خدمات درمانی مناسب استان این مهم رضایت مراجعین و مسافران را به دنبال داشت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.