حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: احتمال بارش برف و کولاک در ارتفاعات و اختلال در تردد در این مدت وجود دارد، همچنین رعد و برق نیز طی امشب خواهد بود.
این کارشناس با بیان اینکه فردا دمای استان نسبت به هفته جاری تفاوت خاصی نخواهد داشت، گفت: روز جمعه تا عصر شنبه چندان بارشی در استان وجود ندارد و فقط افزایش ابر در برخی مناطق وجود خواهد داشت.
سلطانی تاکید کرد: طبق پیش بینی ها سامانه بارشی جدید از شنبه شب وارد استان خواهد شد و بارش های پراکنده همراه بادهای تند در این مدت سطح استان زنجان را فرا خواهد گرفت، اما از روز یکشنبه بارش های همین سامانه شدت پیدا خواهد کرد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: به علت وزش بادهای شدید احتمال آسیب دیدن مبلمان شهری در شهرهای استان وجود دارد، لذا همشهریان عزیز نکات ایمنی مورد اشاره مسئولان را جدی گرفته و رعایت کنند.
سلطانی خاطرنشان کرد: همچنین روز یکشنبه و دوشنبه به علت شدت بارش ها این اداره کل هشدار می دهد که احتمال آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد، لذا مردم از اسکان موقت در این مکان ها به شدت پرهیز نمایند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: رانندگانی که قصد مسافرت بین شهری دارند تجهیزات ضروری سفر داشته باشند و نکات ایمنی را برای پیشگیری از خطرات احتمالی رعایت نمایند.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار، میزان بارندگی ها در استان زنجان طی سال آبی جاری 288 میلی متر ثبت شده است.
در این مدت میزان بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با 178 میلی متر، 62 درصد افزایش دارد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.