حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عمده بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات نیز به شکل برف پیش بینی می شود و تا اوایل وقت چهارشنبه /هفتم فروردین ماه) نیز ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بارش ها بیشتر مناطق جنوبی استان زنجان را دربر خواهد گرفت که به احتمال بسیار در برخی از نقاط همراه با رعد و برق خواهد بود، اظهار داشت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های زنجان وجود دارد و لازم است مردم به هشدارهای داده شده توجه جدی تری داشته باشند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی عصر چهارشنبه از استان خارج خواهد شد اما وزش باد شدید را خواهیم داشت و طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز احتمال بارندگی می رود.
سلطانی اضافه کرد: سامانه بارشی دیگری نیز از روز شنبه /10 فروردین ماه/ وارد استان زنجان خواهد شد و این بارش ها تا روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.
وی به وضعیت دمای فعلی استان زنجان اشاره کرد و افزود: با کاهش چند درجه ای دما، هوای این استان نسبت به روزهای گذشته سردتر شده است.
سلطانی اظهار داشت: میزان دمای کنونی شهر زنجان امروز یک درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه به صورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.