ابراهیم رفیعی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای نوروز امسال، 50 مدرسه با 439 کلاس برای مسافران فرهنگی استان آماده سازی شده است که طبق برنامه ریزی ها پذیرش می شوند.
وی اظهار داشت: در بازه زمانی 28 اسفند تا 2 فروردین امسال یکهزار و 682 خانواده به تعداد 6 هزار و 54 نفر در مدارس استان اسکان داده شده اند.
این مسئول ادامه داد: مدارس استان در 2 گروه ویژه به تعداد 224 و الف نیز به تعداد 215 کلاس با در نظر گرفتن امکاناتی مسافران فرهنگی را پذیرش می کنند.
وی اضافه کرد: در کلاس های گروه ویژه که اغلب مدارس شبانه روزی و خوابگاهها را شامل می شود، امکاناتی از قبیل فرش، تخت، یخچال، وسایل گرمایشی و سرمایشی،پتو ، بالش ، حمام و آشپزخانه در نظر گرفته شده است.
مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: کلاس های گروه الف نیز مدارس عادی را در بر می گیرد و به جز تخت تمام امکانات یاد شده را دارا بوده و مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: برای کلاس های ویژه برای خانواده های پنج نفره فرهنگی هر شب 33 هزار و 600هزار تومان و برای کلاس های الف نیز 29 هزار و 400 تومان دریافت می شود.
رفیعی خاطر نشان کرد: کیفیت مراکز و مدارس اسکان نوروزی فرهنگیان روزانه توسط بازرسان آموزش و پرورش و وزارتخانه، استانداری، بهداشت محیط، میراث فرهنگی مورد بازدید قرار می گیرد.
به گفته این مسئول، 14 پایگاه در سطح استان آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.