به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی روز شنبه در هفدهمین و آخرین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 97 افزود: این برنامه‌ها باید در راستای امیدآفرینی در جامعه، منطبق با واقعیت‌ها، پرهیز از عملکرد جزیره‌ای و تکمیل اقدامات یکدیگر بوده و برای تدوین نقشه راه، ضمن بهره‌گیری از حداکثر توان، از بضاعت نخبگان علمی و تجربی نیز استفاده شود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مدیران، مسائل را به دوش یکدیگر نیندازند، تصریح کرد: کوچک‌ترین تصمیم‌ها تاثیر زیادی در جامعه دارد و ارتباط دستگاه‌ها با یکدیگر در نزد مردم، شور و شوق می‌آفریند لذا باید مراقب باشیم تا تصمیم‌های چالش‌ برانگیز ما موجب تحلیل غلط از سوی بیگانگان و ایجاد ناامیدی در جامعه نشود.
حقیقی، خطاب به فرمانداران گفت: فرماندار، امام جمعه و نمایندگان مجلس، مثلث توسعه شهرستان‌ها بوده و لازمه توسعه اقتصادی، وحدت کلام است که برای این مهم از بضاعت یکدیگر استفاده کنید.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با تشکیل تیم‌هایی، مشکلات اقتصادی و فضای کسب و کار استان را شناسایی و آسیب‌شناسی کند.
وی تصریح کرد: باید فضا به‌گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذاران احساس کنند تمام مدیران پشتیبان آن‌ها هستند.
استاندار زنجان، تعیین تلکیف پسماند روی را یکی از مهم‌ترین اقدامات در سال 98 خواند و اظهار داشت: با تحقق این امر، سود حاصل از آن باید شامل واحدهای صنعتی و مردم استان زنجان شود.
حقیقی در خصوص مشکل مربوط به عرضه «پرمنگنات پتاسیم» به واحدهای صنعتی، گفت: سوء استفاده واحد تولید پرمنگنات در عرضه این ماده، اقدام غیراخلاقی است زیرا این واحد با استفاده از امکانات دولتی ایجاد شده است و نباید در تامین این ماده کوتاهی شود.
وی تصریح کرد: مدیران باید واحدهای تولیدی و صنعتی استان را کنترل و نظارت کنند تا مشکلی پیش نیاید.
استاندار زنجان با بیان اینکه در شرایط مساوی، اولویت عرضه محصولات واحدها به‌ویژه پرمنگنات با استان است، اظهار داشت: در این رابطه باید دستورالعمل مشخصی برای واحدهای صنعتی صادر شود.
حقیقی گفت: از مدیران واحدهای تولیدی بخش خصوصی دعوت می‌شود تا با شرکت در جلسات، پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه دهند تا ضمن جمع‌بندی، در راستای رفع مشکلات آن‌ها تصمیم‌گیری شود.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.