حسن غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به راه اندازی پویش چهارشنبه آخر سال در استان افزود: متاسفانه طی سال های گذشته مراسم چهارشنبه آخر سال به استفاده از مواد محترقه خطرناک و وحشتناک توسط افرا به ویژه نوجوانان و جوانان تبدیل شده و این مهم معضلاتی را بوجود ایجاد کرده است.
وی اظهار داشت: این در حالی است که با وجود اطلاع رسانی و آگاهی سازی های انجام گرفته استفاده از مواد محترقه آسیب رسان توسط گروههای هدف انجام می گیرد و چندان به عواقب ناشی از آن توجه ندارند.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: بررسی ها بیانگر آن است که خانواده ها در هنگام برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال مراقبت های لازم را از کودکان و فرزندان خود برای اجتناب از بروز هر گونه حادثه ای انجام می دهند اما به وقایع پس از آن توجهی ندارند.
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس آتش نشانی استان با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال،پویش ' به احترام اتش نشانان، آخرین چهارشنبه سال، بدون مواد محترقه رابرگزار می کند که همکاری مردم و جوانان در کاهش پیشگیری از سوانح نقش بسزایی دارد.
به گزارش ایرنا، با توجه به آمار مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته در زنجان 116 نفر را راهی بیمارستان کرد.
هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر زنجان فعال است و با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می شود با توجه به نیاز شهر این تعداد افزایش یابد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.