در بازدید سازمان آتش‌نشانی رشت؛ شهردار رشت خواستار رفع نواقص ایمنی حریق در سه بیمارستان و شعب سه بانک مستقر در شهر رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پیرو بازدیدهای ایمنی که از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از بیمارستان‌های الزهرا(س)، ۱۷ شهریور و رازی رشت و همین‌طور شعب بانک صادرات، بانک ملی و بانک ملت استان گیلان صورت گرفته، شهردار رشت فهرست نواقص ایمنی حریق ساختمان های فوق را به روسای این اماکن اطلاع داد و رفع آن ها در کوتاهترین زمان ممکن و اطلاع از نتیجه اقدامات به شهرداری را خواستار شد.

طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر حریق و نیز حفاظت از جان و مال شهروندان و حراست از سرمایه‌های ملی بر عهده شهرداری و سازمان آتش‌نشانی است. بر همین اساس، با توجه به مصوبه هیات وزیران در ارتباط با سند آسیب‌شناسی کلان‌شهرها در بخش آتش نشانی و ایمنی و در راستای اجرای مصوبه شورای فنی استان گیلان مبنی بر بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های بخش دولتی و عمومی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نسبت به بازدید ایمنی این ساختمان‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.