مرتضی بنیادی، روز چهارشنبه در باره این خبر به خبرنگار ایرنا، گفت: این جشنواره، هشتم اسفند جاری از ساعت 9:30 تا 12ظهر در سالن ورزش مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زنجان واقع در بلوار 22 بهمن، جنب میدان ارتش، برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران زنجان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی کارگران واحدهای تولیدی و خانواده های آنان و توسعه و نهادینه کردن ورزش در میان آنان، برگزار می شود.
بنیادی افزود: تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و ورزشی، انجام حرکات نمادین ورزشی، برگزاری مسابقات با توزیع سئوالات در حین جشنواره، رونمایی از طرح سفیران نونهال فرهنگ تلاش و خیرجمعی و نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد، ازجمله بخش های متنوع ورزشی و فرهنگی این جشنواره است.
مدیر امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعان، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: فرزند هر خانواده ایرانی می تواند به عنوان سفیر فرهنگ تلاش و خیر جمعی، نسبت به شناساندن هرچه بهتر و بیشتر مشاغل در جامعه و ارتقاء سطح فرهنگی کار در میان واحدهای تولیدی کمک کند.
بنیادی یادآور شد: دراین جشنواره از نفرات برتر مسابقات دارت و شطرنج کارگران واحدهای تولیدی این استان و خانواده های آنان که در ایام الله دهه مبارک فجر امسال برگزار شد تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی تصریح کرد: در پایان جشنواره نیز برنامه هوا کردن بادبادک در بین فرزندان زیر 12 سال کارگران واحدهای تولیدی اجرا خواهد شد که پارسال نیز انجام شد.
بنیادی یادآور شد: نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان زنجان و خانواده آنان، سال 96 با حضور مسئولان کشوری، استانی، مدیران واحدهای تولیدی، کارگران و فعالان عرصه های اقتصادی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.