محمدنقی صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 2 دیپلم افتخار توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در مسابقات بین المللی کسب شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس مائده اوصانلو دختر 11 ساله عضو مرکز فرهنگی هنری خرمدره کانون پرورش فکری استان زنجان دیپلم افتخار بخش بین‌الملل هجدهمین مسابقه‌ بین‌المللی 'جی کیو ای' کشور ژاپن در سال 2017 را از بین 17 هزار و 763 اثر از 96 کشور جهان از آن خود کرده بود.
این مسئول ادامه داد: عارف نظری 11ساله عضو مرکز فرهنگی هنری زرین آباد با کسب دیپلم افتخار درمسابقه بین المللی نقاشی'بنسکا ' کشور بلغارستان خوش درخشید.
وی یادآوری کرد: در مسابقه نقاشی 'بنسکا' کشور بلغارستان که با موضوع 'جشن و شادی به همراه دوستان' برگزار شد از بین 6 هزار و 610 اثر از 53 کشور جهان 23 نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون کشور موفق به کسب نشان‌های 'طلا، نقره و برنز' و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه ها شدند.
صالحی خاطر نشان کرد:این کانون تلاش دارد با نیاز سنجی، نیازهای فرهنگی، هنری و علمی کودکان و نوجوانان درسطح استان توسط مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های سیار، برنامه ریزی های لازم و متناسب با پیشرفت های روز و انتظارات مخاطبان و خانواده ها را انجام و اجرایی کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 29 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان برای مخاطبان خود برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارایه می‌دهند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.