وحید کیانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این باره بیان کرد: در مسابقه نقاشی 'بُنسکا' کشور بلغارستان که با موضوع 'جشن و شادی به همراه دوستان' برگزار شد، 'محمد امیریان' هفت ساله و 'روشنا غلام‌ زاده' هر 2 از مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان خوزستان هریک «نشان طلا و دیپلم افتخار» این مسابقه را دریافت کردند.
وی افزود: همچنین 'علی مهراب‌ فر' هشت ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون اهواز خوزستان نشان برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کرد.
وی با اشاره به اینکه برگزیدگان بهبهانی و اهوازی این مسابقه عضو مرکز آفرینش ‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند، گفت:این کودکان خوزستانی به ترتیب زیر نظر ناهید مهران فر و مرجان نوروزی زاده مربیان هنری کانون آموزش، و در این مسابقه شرکت کردند.
وی ادامه داد:برگزیدگان مسابقه بین ‌المللی نقاشی 'بُنسکا' کشور بلغارستان در سال 2017 از بین 6 هزار و 610 اثر از 53 کشور جهان انتخاب شدند که 23 نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان‌های 'طلا، نقره و برنز' و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شدند که سه نفر از آنها خوزستانی بودند.

* برگزاری پودمان آموزشی تشویق خلاقیت در اهواز
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه با بیان اینکه از مهم ترین رسالت های کانون رشد و تشویق خلاقیت فرهنگی، هنری و ادبی کودکان است، یادآور شد: پودمان آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال ورزی در کودکان و نوجوانان» ویژه مربیان امور فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، از فردا در اهواز برگزار می‌ شود.
کیانی ادامه داد: در این پودمان آموزشی 2 روزه تعداد 36 مربی امور فرهنگی مراکز ثابت و سیار کانون حضور دارند.
وی افزود: آشنایی مربیان با اهمیت خلاقیت و خیال ورزی در رشد کودکان و نوجوانان و راه‌ های پرورش این توانایی ‌ها در بین اعضا مراکز کانون از جمله اهداف برگزاری این دوره است.
به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، بهاره بهادری مدرس دانشگاه و نویسنده‌ کتاب ‌های مدیریت استرس، هوش هیجانی و آسیب ‌های اجتماعی، مسئولیت تدریس این پودمان آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال ورزی در کودکان و نوجوانان» را به عهده دارد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 62 مرکز ثابت و سیار دارد که کودکان 6 تا 17 ساله از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده می کنند.
9931/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.